Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op volgende aankoop!
Veelgestelde vragen
Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto?
Ja. We doen ons uiterste best om de kleuren van elk kledingstuk of artikel waarheidsgetrouw weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto’s licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere beeldscherm, lichtsterkte,…). Neem gerust contact met ons op als je twijfelt over een kleur.
Wat betekent TU
Hoeveel bedragen de transportkosten die ik betaal bij een bestelling?
Is online betalen veilig?
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling krijg?
Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk terug te sturen als het niet past?
Is het mogelijk om met de geschenkbon van Bobo in de webshop te betalen.
Heb ik een andere vraag?
Zijn de prijzen van de webshop gelijk aan die van de winkels in Tremelo en Erpe-Mere?
Kan ik mijn bestelling opvolgen?
Betalen kan op verschillende manieren?
Kan ik mijn klantenkorting ook online opnemen?
Kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Is de betaling reeds van mijn rekening op het moment dat ik een bevestiging ontvang per mail?
Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Bobo?
Kan ik een bestelling annuleren?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Kan ik een artikel verwijderen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
In welke landen kan er online besteld worden?
Zijn alle kledingstukken die ik in de webshop vind, ook te koop in de winkels?
Is retourneren gratis?
Terugbetaling