Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op volgende aankoop!
Veelgestelde vragen
Kan ik een bestelling annuleren?
Eenmaal de bestelling is afgerond kan je niet meer annuleren.
Je kan na ontvangst de artikelen wel terug retourneren naar ons. Wij storten na ontvangst het bedrag dan terug op de manier waarmee u de bestelling heeft betaald. (bon, VISA, overschrijving, ...)
Indien u net de bestelling heeft geplaatst, en toch wenst te annuleren, gelieve telefonisch contact op te nemen met onze webshop 02 532 00 29
Onze webshopverantwoordelijke is elke weekdag telefonisch te bereiken van 9u - 13u en van 13u30 tot 17u.
Wat betekent TU
Hoeveel bedragen de transportkosten die ik betaal bij een bestelling?
Is online betalen veilig?
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling krijg?
Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk terug te sturen als het niet past?
Is het mogelijk om met de geschenkbon van Bobo in de webshop te betalen.
Heb ik een andere vraag?
Zijn de prijzen van de webshop gelijk aan die van de winkels in Tremelo en Erpe-Mere?
Kan ik mijn bestelling opvolgen?
Betalen kan op verschillende manieren?
Kan ik mijn klantenkorting ook online opnemen?
Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto?
Kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Is de betaling reeds van mijn rekening op het moment dat ik een bevestiging ontvang per mail?
Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Bobo?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Kan ik een artikel verwijderen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
In welke landen kan er online besteld worden?
Zijn alle kledingstukken die ik in de webshop vind, ook te koop in de winkels?
Is retourneren gratis?
Terugbetaling