Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op volgende aankoop!
Veelgestelde vragen
Heb ik een andere vraag?
Bij vragen kan u steeds telefonisch contact opnemen met onze webshopverantwoordelijk via het nummer 02 532 00 29.
Onze webshopverantwoordelijke is elke weekdag telefonisch te bereiken van 9u to 13u en van 13u30 tot 17u.
Liever via mail? Dan kan dat zeker naar webshop@bobo.be.
Wat betekent TU
Hoeveel bedragen de transportkosten die ik betaal bij een bestelling?
Is online betalen veilig?
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling krijg?
Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk terug te sturen als het niet past?
Is het mogelijk om met de geschenkbon van Bobo in de webshop te betalen.
Zijn de prijzen van de webshop gelijk aan die van de winkels in Tremelo en Erpe-Mere?
Kan ik mijn bestelling opvolgen?
Betalen kan op verschillende manieren?
Kan ik mijn klantenkorting ook online opnemen?
Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto?
Kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Is de betaling reeds van mijn rekening op het moment dat ik een bevestiging ontvang per mail?
Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Bobo?
Kan ik een bestelling annuleren?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Kan ik een artikel verwijderen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
In welke landen kan er online besteld worden?
Zijn alle kledingstukken die ik in de webshop vind, ook te koop in de winkels?
Is retourneren gratis?
Terugbetaling